MY life II00VIII

MY life II00VIII

Saturday, November 10, 2007

November Album Recommendation~*
Jay Chou On the Run
.::我很忙::.


01.牛仔很忙 ::.

.::02.彩虹::.

.::03.青花瓷

.::04.阳光宅男::.

05.蒲公英的约定 ::.

.::06.无双::.

.::07.我不配

.::08.扯::.

.::09.甜甜的

.::10.最长的电影::.



****************************************************************
Fully supported and recommended!!

It is a great album, worthy and collectible !!

I have uploaded 2 of my favorite from the album to my friendster & blog~


--->>>>::<<<<--- 02. Rainbow. 彩虹 This song "rainbow" pretty suit my blog's theme!! Colourful life0904!
When there is a rainbow, there is a hope~



>>-lyric->

哪里有彩虹告诉我
能不能把我的愿望还给我
为什么天这么安静
所有云都跑到我这里

有没有口罩一个给我
释怀说了太多就成真不了
也许时间是一种解药
也是我现在正服下的毒药

看不见你的笑我怎么睡得着
你的身影这么近我却抱不到
没有地球太阳还是会绕
没有理由我也能自己走

你要离开我知道很简单
你说依赖是我们的阻碍
就算放开那能不能别没收我的爱
当作我最后才明白

&

07. Dandelion's plight. 蒲公英的约定
I love the tune of this song, it is well expresses my feelings.


<-lyric-<<

小学篱芭旁的蒲公英
是记忆里有味道的风景
午睡操场传来蝉的声音
多少年后也还是很好听

将愿望折纸飞机寄成信
因为我们等不到那流星
认真投决定命运的硬币
却不知道到底能去哪里

一起长大的约定
那样清晰打过勾的我相信
说好要一起旅行
是你如今唯一坚持的任性

在走廊上罚站打手心
我们却注意窗边的蜻蜓
我去到哪里你都跟很紧
很多的梦在等待着进行

一起长大的约定
那样真心
与你聊不完的曾经
而我已经分不清
你是友情还是错过的爱情


[share<->care]
Interested?
if you wish to get them download, please contact:

kokleong89@hotmail.com

(messenger)


"~De EnD~"
.:: 10 November 2007 ::.

0 Comments:

Post a Comment